Masih Ingat ?? Berita Heboh Gadis 18 Tahun Yang Dinikahi Laki-laki Umur...
Loading...

Masih Ingat ?? Berita Heboh Gadis 18 Tahun Yang Dinikahi Laki-laki Umur 62 tahun !!! Setelah hampir 1 bulan mereka menikah, muncul foto terbaru yang tidak disangka-sangka !!!

m1 (1)

Sejak sejumlah hari kemudian netizen di Malaysia dihebohkan beredarnya tiga potret pernikahan seorang remaja perempuan berumur 18 tahun dengan lelaki yang lebih layak sebagai kakek, sebab sudah berumur 62 tahun.
Awalnya, potret ini diberikan Ustaz Saiful Bahri Mamat di laman Facebook

Foto-foto tersebut tersebar luas di media sosial dah diberikan oleh netizen dengan beragam tulisan yang banyak sekali menjadikan perkawinan ini sebagai lawakan.

Ada yang menuliskan seharusnya pasangan laksana anak dan ayah, cucu dengan kakek.

Nur Nazirah Nazri “18 tahun gaiisss, 18 tahun. Allahu, rasa pedih menusuk kalbu gaiss. Hahahahaha,” tulis laman Himpunan Gambar Lawak disertai dengan emoticon gelak ketawa.

Menyadari pernikahannya yang

dianggap sebagai lawakan, pengantin perempuan, Nur Nasirah Nazri menanggapi.

“Hina sangatkah orang muda kawin dengan orang tua?

Perkawinan saya ialah perkawinan sah, bukannya buncit (hamil) dahulu baru kawin,” soal Nasirah untuk netizen.

Nur Nasirah mengaku tadinya hanya diam saat potret foto pernikahannya tersebar di Instagram.


“Tapi ramai yang meng-up-kan (postingan tersebut tetap di atas), sampai-sampai saya hilang rasa sabar. Kepada yang mendoakan kebahagiaan saya, saya sampaikan terima kasih sangat-sangat dan yang mengata juga saya sampaikan terima kasih,” tulis Nasirah lagi.Namun ada pun netizen yang membari ucapan-ucapan semangat untuk pasangan ini.

“Jangan rasa macamtu adik, saya gembira, Wallahi,, Rasulullah juga berkawin dengan anak sahabat baik sendiri yang jauh lebih muda iaitu Saidatina Aisyah, saya yakin ramai yang mendoakan adik dan pasangan, gambar ini jadi viral karena ‘rare’ jer, Dalam Jannah, tak de lain umur dah, seluruh sebaya,” kata Faten Nasyrah Zulkifli.


“Abaikan saje, biasalah manusia, bila pemikiran tidak bermanfaat dengan baik, macam berikut jadinyer, perkara baik diremeh-remehkan, bagus adik kawin awal, kakak doakan awak bahagai, by the way, suami yang dah berumur ini lagi romantik dari yang muda, tak percaya? tengok je lah nanti,” kata Aliah Amanee.d

===========================================

If you are actually flying from New York, United States to Vancouver, Canada or if you are just curious to know the flight time between New York and Vancouver, this page will give you the information you are looking for. New YorkVancouver Flight time from New York to Vancouver is 6 hours Non-Stop flight duration from JFK to YVR is 6 hours (Operated by Cathay Pacific) How long does it take to fly from New York to Vancouver? Non-stop flight time from New York to Vancouver is around 6 hours 15 minutes. This is the average non-stop flight time from any of the two airports in New York to Vancouver. The nearest airport to New York, is John F Kennedy International Airport (JFK) and the nearest airport to Vancouver, is Boundary Bay Airport (YDT) Find flights from New York to cities and airports near Vancouver Distance from New York to Vancouver is approximately 3920 kilometers. Flights from New York to Vancouver • Airlines & Flight Duration Flights operated by major airlines departing from New York arrive at Boundary Bay Airport, which is a medium size airport serving Vancouver. Cathay Pacific Cathay Pacific JFK ➝ YVR 6 hrs Non-Stop Flight time from New York, United States to airports near Vancouver, Canada Direct flight and one stop flight time from John F Kennedy International Airport, New York to airports nearest to Vancouver is given in the table below Journey Destination Airports Duration Stops JFK - YYJ Victoria, Victoria International Airport 8 hrs 27 mins 1 Stop JFK - YVR Richmond, Vancouver International Airport 6 hrs Non-Stop New York time is 3 hours ahead of Vancouver Current time in New York, United States : Sun, 29 May, 2016, 04:41 AM, New York Timezone: EDT (-04:00) Current time in Vancouver, Canada :, Sun, 29 May, 2016, 01:41 AM -07:00, Vancouver Timezone: PDT (-07:00) JFK to YDT Flight - New York Airport to Vancouver Airport Flight Route Map Location of New York Airport & Vancouver Airport is given below. Click the map to view New York to Vancouver flight path and travel direction. LOAD MAP Find flying time from John F Kennedy International Airport or New York or any other airport or city in United States to various other destinations around the world using this flight time calculator. A list of major Cities/Airports around the world is given below. Click on any of the airport names given below to find the flight distance from New York to those airports. Mumbai, Chhatrapati Shivaji International Airport Los Angeles, Los Angeles International Airport Amsterdam, Amsterdam-Schiphol Airport Kuala Lumpur, Kuala Lumpur International Airport Beijing, Beijing Capital International Airport Birmingham, Birmingham International Airport Denver, Denver International Airport Jakarta, Soekarno-Hatta International Airport Moscow, Sheremetyevo Airport Buenos Aires, Ezeiza Ministro Pistarini Airport Find flight time from John F Kennedy International Airport or New York or any other airport or city in United States to various other destinations around the world using this flight time calculator.

===========================================