20 Meme ‘menang banyak’ yang pasti bikin kamu ngakak, awas jangan iri!
Loading...

20 Meme ‘menang banyak’ yang pasti bikin kamu ngakak, awas jangan iri!

Capture

 Ujian yang paling susah bukan ujian nasional ataupun ujian semester. Ujian yang paling susah adalah ujian hidup. hehehe. Kamu boleh setuju boleh nggak. Tapi dalam bermasyarakat ada saja ujian yang kita hadapi.

Contohnya, ketika ada tetangga yang kaya yang hampir tiap bulan gantu-gati ponsel. Atau teman yang beruntung banget punya istri cantik padahal wajahnya pas-pasan. Ada lagi teman yang selalu berutung dalam hidupnya.

Memang sih kita nggak boleh iri dan banyak bersyukur dengan apa yang kita miliki. Teorinya seperti itu, tetapi pada praktiknya tak semudah itu.

Nah, coba deh kamu lihat 20 meme ‘menang banyak’ yang brilio.net rangkum dari berbagai sumber, Kamis (24/3) ini. Pokoknya kalau mau menguji teori kesabaran, kamu nggak boleh iri sedikitpun.

1. Jadi bayi lagi gih biar bisa ditimang-timang mbak cantik

 

2. Nah loh!

3. Anak kecil emang selalu menang banyak

4. Ini masnya atau motornya yang menang banyak ya?

5. Sampe bingung adeknya

6. Yess!

7. Menang banyak banget kalo ini mah!

8. Mbaknya gantian menang banyak foto sama Messi dipotoin Neymar

9. Kalah lo sama tukang ojek ini!

10. Ih, Kang Emil curang..

11. Orang yang di kaos itu siapa ya?

12. Nggak boleh iri, inget!

13. Enaknya jadi anak ini

14. hmm…

15. Ekspresinya nyebelin kan?

16. Kangen masa kecil vroooh?

17. Menang banyak tapi kok jomblo?

18. Tips biar menang banyak

19. Komodonya menang banyak banget

20. Silakan jadi badut noh biar menang banyak

===========================================

If you are actually flying from New York, United States to Vancouver, Canada or if you are just curious to know the flight time between New York and Vancouver, this page will give you the information you are looking for. New YorkVancouver Flight time from New York to Vancouver is 6 hours Non-Stop flight duration from JFK to YVR is 6 hours (Operated by Cathay Pacific) How long does it take to fly from New York to Vancouver? Non-stop flight time from New York to Vancouver is around 6 hours 15 minutes. This is the average non-stop flight time from any of the two airports in New York to Vancouver. The nearest airport to New York, is John F Kennedy International Airport (JFK) and the nearest airport to Vancouver, is Boundary Bay Airport (YDT) Find flights from New York to cities and airports near Vancouver Distance from New York to Vancouver is approximately 3920 kilometers. Flights from New York to Vancouver • Airlines & Flight Duration Flights operated by major airlines departing from New York arrive at Boundary Bay Airport, which is a medium size airport serving Vancouver. Cathay Pacific Cathay Pacific JFK ➝ YVR 6 hrs Non-Stop Flight time from New York, United States to airports near Vancouver, Canada Direct flight and one stop flight time from John F Kennedy International Airport, New York to airports nearest to Vancouver is given in the table below Journey Destination Airports Duration Stops JFK - YYJ Victoria, Victoria International Airport 8 hrs 27 mins 1 Stop JFK - YVR Richmond, Vancouver International Airport 6 hrs Non-Stop New York time is 3 hours ahead of Vancouver Current time in New York, United States : Sun, 29 May, 2016, 04:41 AM, New York Timezone: EDT (-04:00) Current time in Vancouver, Canada :, Sun, 29 May, 2016, 01:41 AM -07:00, Vancouver Timezone: PDT (-07:00) JFK to YDT Flight - New York Airport to Vancouver Airport Flight Route Map Location of New York Airport & Vancouver Airport is given below. Click the map to view New York to Vancouver flight path and travel direction. LOAD MAP Find flying time from John F Kennedy International Airport or New York or any other airport or city in United States to various other destinations around the world using this flight time calculator. A list of major Cities/Airports around the world is given below. Click on any of the airport names given below to find the flight distance from New York to those airports. Mumbai, Chhatrapati Shivaji International Airport Los Angeles, Los Angeles International Airport Amsterdam, Amsterdam-Schiphol Airport Kuala Lumpur, Kuala Lumpur International Airport Beijing, Beijing Capital International Airport Birmingham, Birmingham International Airport Denver, Denver International Airport Jakarta, Soekarno-Hatta International Airport Moscow, Sheremetyevo Airport Buenos Aires, Ezeiza Ministro Pistarini Airport Find flight time from John F Kennedy International Airport or New York or any other airport or city in United States to various other destinations around the world using this flight time calculator.

===========================================